Cold brew coffee – nowy trend na rynku napojów w Polsce?

Patrząc na liczbę wyszukiwań w Google wszystko wskazuje na to, że podobnie jak w Europie Zachodniej tak i w Polsce popularność cold brew coffee będzie się z roku na rok zwiększać. Kawa macerowana (ang. cold brew coffee) zwana także kawą parzoną na zimno wymaga dłuższego procesu przygotowania, dlatego moda ta dobrze wpisuje się w inne “slow trendy”. Parzenie odbywa się …

Po co słowom moc? Niebanalny storytelling

Szablonowe podejście do treści wizerunkowych prowadzi donikąd. Przecież tekstem chcemy zainteresować i zaangażować odbiorcę, rozbudzić jego wyobraźnię. Nie jest to proste ale możliwe, aby czytelnik czekał na kolejną treść niczym na ulubiony odcinek serialu. Wtedy to coś więcej niż przekaz reklamowy, to prawdziwa sztuka, którą warto doskonalić. Tekst nie budzący emocji w odbiorcy jest tylko tekstem: Tak naprawdę musisz kierować …

Sprzedaż za granicę z Google Adwords to wyzwanie. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka porad.

Ekspansja na zagraniczne rynki to cel coraz większej grupy polskich przedsiębiorców. Na szczęście żyjemy w czasach nowoczesnych technologii, dzięki którym możesz promować swoje produkty w dowolnym miejscu na świecie. Narzędziem które pozwoli Ci przekuć marzenie w realną kampanię sprzedażową jest właśnie Google Adwords. Jak z niego skorzystać? Po co właściwie jest Ci potrzebna kampania Adwords? Chcesz od razu sprzedawać, czy …

Jakie slogany pracują dla 100 polskich marek?

Można, ale nie na siłę. Warto, aby był on esencją w pigułce, którą świadomie aplikujemy naszym klientom. Chcesz stworzyć slogan dla swojej firmy? Nie wiesz jak do tego podejść? Napisz do Enzo. Inspirujące historie lub czysty przypadek? Zobacz w jaki sposób powstawały nazwy znanych polskich marek.

Jak powstały nazwy 100 znanych polskich marek?

Zobacz w jaki sposób powstawały nazwy znanych polskich marek. Może, któraś zainspiruje cię przy tworzeniu nowej nazwy produktu lub nowej nazwy firmy. Z serii artykułów Polskie Marki czytaj także: Slogany firmowe. Przykłady sloganów 100 polskich marek. Nazwy marek, które wykorzystują imiona i nazwiska właścicieli Ziaja Ziaja to marka, która obejmuje szeroką gamę nowoczesnych produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. …

Od czego zacząć budowanie marki? Tożsamość marki.

Myślisz sobie: zbudujemy silną markę. Taką, z której pracownicy będą dumni, która zauroczy klientów i pozwoli na oferowanie produktów w dobrej cenie. Wiesz jaka powinna być – masz to w głowie. Zastanawiasz się jak ją wyrazić, aby zrozumieli Cię ci, z którymi współpracujesz na co dzień. Przed takimi wyzwaniami stoi wielu przedsiębiorców i tzw. brand managerów. Marki nie stworzysz z …

2

Budowanie marki osobistej w internecie – podstawy

Masz już wyrobioną markę osobistą. Nowi klienci trafiają do Ciebie głównie z polecenia. Jednak większość z nich, zanim zadzwoni po raz pierwszy, sprawdzi najpierw w internecie kim jesteś oraz jakie są Twoje dokonania. Budowanie marki osobistej w sieci powinno być zatem przemyślanym procesem.

Google AdWords jako narzędzie do badania rynku usług

Ile razy miałeś świetny pomysł na biznes lub nową usługę w ramach istniejącego biznesu, ale nie byłeś przekonany, czy będzie na nią popyt? ​Jeśli chcesz przeprowadzić badanie rynku usług, z pomocą może przyjść Google AdWords. Jak to zrobić w praktyce? O tym w poniższym wpisie.

Reklama w Gmailu – jak dotrzeć do potencjalnych Klientów?

Mailingi do kupionych baz nie działają? Budowanie własnej trwa zbyt długo? Ciekawą alternatywą może być reklama w Gmailu, z którego korzysta już 5 mln użytkowników w Polsce. Czym jest Gmail Sponsored Promotions (GSP) oraz czy warto rozważyć tę formę reklamy – o tym w poniższym wpisie.