Kampania AdWords na YouTube – podstawy

Czy Twoja marka ma swój kanał YouTube? Biorąc pod uwagę ponad miliard użytkowników wspomnianego portalu, korzyścią jest prowadzenie odpowiednio swojego profilu, jednak nie każdy wie jakie możliwości dają kampanie AdWords prowadzone na YouTube. Pozwól, że przeprowadzimy Cię po podstawach, abyś wiedział, jakie masz możliwości. Poprzez dobrze opracowaną kampanię AdWords na YouTube można: Bez konkretnego określenia odbiorcy Twoja reklama będzie wystrzelona …

Marketing społecznościowy i brand. Angażuj lub odpuść!

Jak sprawdzić, czy Twoje działania w mediach społecznościowych są ok? Jak prowadzić fanpage z zaangażowaniem? Nie jesteś pewien jak to sprawdzić? Mamy nadzieje, że wskazówki Enzo pomogą Ci obrać właściwy kierunek w marketingu społecznościowym. Uważamy, że zmiany zmierzające w kierunku większej widoczności postów użytkowników, a mniejszych zasięgów stron mogą okazać się czymś korzystnym dla firm. Profile, które były umiejętnie prowadzone, …

Rebranding. 10 oznak, że to już ten czas

Bez względu na to, czy podążasz za trendami, czy stawiasz na klasykę, za pomocą stylu ubierania komunikujesz się z otoczeniem. Znasz to uczucie, gdy ubrania, w których tak dobrze się czułeś, stają się zbyt skromne i nie pasują do Twojej osobowości? Nie te materiały, nie te kolory. Stojąc przed lustrem, już wiesz, że musisz coś zmienić. Z markami jest podobnie. …

Marketing międzynarodowy w sieci – dobre praktyki na start

Twoja firma wchodzi z nowym produktem lub usługą na arenę międzynarodową? Przemyślana obecność online jest niezbędna. Podpowiadamy jak się tym zająć kompleksowo i profesjonalnie. Przygotowaliśmy vademecum dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej zaangażować Internet w zdobywaniu rynków zagranicznych Nie osiągniesz efektu bez wyznaczenia celów. Zacznij od wybrania tych kluczowych. Ważne jest budowanie świadomości swojej marki wśród odbiorców. Branding nie jest …

Reklamy na YouTube – cz.1 Bumper Ads

Sposobów na zwrócenie uwagi na swoją markę w serwisie YouTube jest wiele. O podstawach reklamowania się na YouTube pisaliśmy wcześniej. W tym wpisie dzielimy się naszymi doświadczeniami z nowym formatem. Serwis tworzy nam świeże możliwości reklamowe, które warto wypróbować tym bardziej, że YouTube odgrywa coraz większą rolę w kampaniach zasięgowych. To format typowy dla urządzeń mobilnych, lecz można wykorzystać go …

Ekosystem marketingu internetowego na jednej kartce

Marketingowy świat online nie jest prosty, ale może być, gdy zobaczysz jak wygląda w przekroju. Jak pozyskać klienta? Gdzie i jak go odszukać, aby przyciagnąć jego uwagę na stałe? Nasz schemat ekosystemu marketingu internetowego to proste narzędzie dla każdego, kto chce wiedzieć lub już wie, ale chce uporządkować swoją wiedzę i pojęcia. Korzystaj z naszego narzedzia i porządkuj swoje działania …

Cold brew coffee – nowy trend na rynku napojów w Polsce?

Patrząc na liczbę wyszukiwań w Google wszystko wskazuje na to, że podobnie jak w Europie Zachodniej tak i w Polsce popularność cold brew coffee będzie się z roku na rok zwiększać. Kawa macerowana (ang. cold brew coffee) zwana także kawą parzoną na zimno wymaga dłuższego procesu przygotowania, dlatego moda ta dobrze wpisuje się w inne “slow trendy”. Parzenie odbywa się …

Po co słowom moc? Niebanalny storytelling

Szablonowe podejście do treści wizerunkowych prowadzi donikąd. Przecież tekstem chcemy zainteresować i zaangażować odbiorcę, rozbudzić jego wyobraźnię. Nie jest to proste ale możliwe, aby czytelnik czekał na kolejną treść niczym na ulubiony odcinek serialu. Wtedy to coś więcej niż przekaz reklamowy, to prawdziwa sztuka, którą warto doskonalić. Tekst nie budzący emocji w odbiorcy jest tylko tekstem: Tak naprawdę musisz kierować …

Sprzedaż za granicę z Google Adwords to wyzwanie. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka porad.

Ekspansja na zagraniczne rynki to cel coraz większej grupy polskich przedsiębiorców. Na szczęście żyjemy w czasach nowoczesnych technologii, dzięki którym możesz promować swoje produkty w dowolnym miejscu na świecie. Narzędziem które pozwoli Ci przekuć marzenie w realną kampanię sprzedażową jest właśnie Google Adwords. Jak z niego skorzystać? Po co właściwie jest Ci potrzebna kampania Adwords? Chcesz od razu sprzedawać, czy …

Jakie slogany pracują dla 100 polskich marek?

Można, ale nie na siłę. Warto, aby był on esencją w pigułce, którą świadomie aplikujemy naszym klientom. Chcesz stworzyć slogan dla swojej firmy? Nie wiesz jak do tego podejść? Napisz do Enzo. Inspirujące historie lub czysty przypadek? Zobacz w jaki sposób powstawały nazwy znanych polskich marek.