Sprzedaż za granicę z Google Adwords to wyzwanie. Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka porad.

Ekspansja na zagraniczne rynki to cel coraz większej grupy polskich przedsiębiorców. Na szczęście żyjemy w czasach nowoczesnych technologii, dzięki którym możesz promować swoje produkty w dowolnym miejscu na świecie. Narzędziem które pozwoli Ci przekuć marzenie w realną kampanię sprzedażową jest właśnie Google Adwords. Jak z niego skorzystać? Po co właściwie jest Ci potrzebna kampania Adwords? Chcesz od razu sprzedawać, czy …

Jakie slogany pracują dla 100 polskich marek?

Można, ale nie na siłę. Warto, aby był on esencją w pigułce, którą świadomie aplikujemy naszym klientom. Chcesz stworzyć slogan dla swojej firmy? Nie wiesz jak do tego podejść? Napisz do Enzo. Inspirujące historie lub czysty przypadek? Zobacz w jaki sposób powstawały nazwy znanych polskich marek.

Jak powstały nazwy 100 znanych polskich marek?

Zobacz w jaki sposób powstawały nazwy znanych polskich marek. Może, któraś zainspiruje cię przy tworzeniu nowej nazwy produktu lub nowej nazwy firmy. Z serii artykułów Polskie Marki czytaj także: Slogany firmowe. Przykłady sloganów 100 polskich marek. Nazwy marek, które wykorzystują imiona i nazwiska właścicieli Ziaja Ziaja to marka, która obejmuje szeroką gamę nowoczesnych produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. …

Od czego zacząć budowanie marki? Tożsamość marki.

Myślisz sobie: zbudujemy silną markę. Taką, z której pracownicy będą dumni, która zauroczy klientów i pozwoli na oferowanie produktów w dobrej cenie. Wiesz jaka powinna być – masz to w głowie. Zastanawiasz się jak ją wyrazić, aby zrozumieli Cię ci, z którymi współpracujesz na co dzień. Przed takimi wyzwaniami stoi wielu przedsiębiorców i tzw. brand managerów. Marki nie stworzysz z …

2

Budowanie marki osobistej w internecie – podstawy

Masz już wyrobioną markę osobistą. Nowi klienci trafiają do Ciebie głównie z polecenia. Jednak większość z nich, zanim zadzwoni po raz pierwszy, sprawdzi najpierw w internecie kim jesteś oraz jakie są Twoje dokonania. Budowanie marki osobistej w sieci powinno być zatem przemyślanym procesem.

Google AdWords jako narzędzie do badania rynku usług

Ile razy miałeś świetny pomysł na biznes lub nową usługę w ramach istniejącego biznesu, ale nie byłeś przekonany, czy będzie na nią popyt? ​Jeśli chcesz przeprowadzić badanie rynku usług, z pomocą może przyjść Google AdWords. Jak to zrobić w praktyce? O tym w poniższym wpisie.

Reklama w Gmailu – jak dotrzeć do potencjalnych Klientów?

Mailingi do kupionych baz nie działają? Budowanie własnej trwa zbyt długo? Ciekawą alternatywą może być reklama w Gmailu, z którego korzysta już 5 mln użytkowników w Polsce. Czym jest Gmail Sponsored Promotions (GSP) oraz czy warto rozważyć tę formę reklamy – o tym w poniższym wpisie.

Spomlek – komunikacja wewnętrzna

Jeśli mieliście okazję doświadczyć wyjątkowego smaku serów długodojrzewających Bursztyn, Rubin lub Szafir, to rozpoznacie na pewno naszego klienta. SM Spomlek – jeden z największych producentów sera żółtego w Polsce. Naszym zadaniem było zapewnienie ponad dwóm tysiącom pracowników i dostawców mleka równego dostępu do informacji i możliwości wypowiedzenia się w ramach systemu intranetowego.

1

Trzy rzeczy, które dała mi własna firma

W ubiegłą sobotę minęło dokładnie 12 lat od powstania Enzo. I tym samym 12 lat jak zostałem przedsiębiorcą. W związku z małym świętowaniem “okrągłej rocznicy powstania zakładu” nasunęły mi się trzy refleksje, którymi chciałbym się z Wami podzielić.