Reklama w Gmailu – jak dotrzeć do potencjalnych Klientów?

Mailingi do kupionych baz nie działają? Budowanie własnej trwa zbyt długo? Ciekawą alternatywą może być reklama w Gmailu, z którego korzysta już 5 mln użytkowników w Polsce. Czym jest Gmail Sponsored Promotions (GSP) oraz czy warto rozważyć tę formę reklamy – o tym w poniższym wpisie.

Spomlek – komunikacja wewnętrzna

Jeśli mieliście okazję doświadczyć wyjątkowego smaku serów długodojrzewających Bursztyn, Rubin lub Szafir, to rozpoznacie na pewno naszego klienta. SM Spomlek – jeden z największych producentów sera żółtego w Polsce. Naszym zadaniem było zapewnienie ponad dwóm tysiącom pracowników i dostawców mleka równego dostępu do informacji i możliwości wypowiedzenia się w ramach systemu intranetowego.

1

Trzy rzeczy, które dała mi własna firma

W ubiegłą sobotę minęło dokładnie 12 lat od powstania Enzo. I tym samym 12 lat jak zostałem przedsiębiorcą. W związku z małym świętowaniem “okrągłej rocznicy powstania zakładu” nasunęły mi się trzy refleksje, którymi chciałbym się z Wami podzielić.

Dwa przykłady autentycznych kampanii znanych marek

Jeśli nie masz pomysłu na swoją markę, to sięgasz po argument ceny albo stosujesz triki reklamowe. Ale to droga donikąd, bo na końcu każdy traci: Ty i Twoja konkurencja (bo trwa wyniszczająca wojna o przetrwanie) oraz Klient, ponieważ w przyrodzie nie ma nic za darmo. Na szczęście w ostatnich miesiącach pojawiło się kilka ciekawych kampanii dużych marek, gdzie na pierwszym …

Jak szybko zaprezentować pomysł na biznes?

Masz pomysł na nowy biznes? Chciałbyś go sobie jeszcze ułożyć w głowie, przedstawić do weryfikacji znajomemu, potencjalnemu kontrahentowi albo inwestorowi? Wykorzystaj do tego proste narzędzie, jakim jest Lean Canvas. 

4

Autentyczność w sztuce

Czy ludzie boją się sztuki? A jeżeli tak, to dlaczego? Czy faktycznie dlatego, że się na niej nie znają, czy być może dlatego, że ich preferencje pokażą kim są i czego naprawdę pragną w życiu? Obecnie każdy przez cały czas dba o swój wizerunek, zakłada maskę, projektuje siebie w celu osiągnięcia sukcesu. Sztuka tę maskę z człowieka zdejmuje. Jeden obraz …

W czym może pomóc Ci projektowanie usług (service design)?

To pytanie pojawia się często, gdy rozmawiamy o wykorzystaniu tego podejścia. W jakich sytuacjach ma ono sens? Możliwości jest całkiem sporo. Tutaj opiszę kilka sytuacji, z którymi miałem do czynienia i w których sprawdziły się narzędzia service design.

Jak wykorzystać LinkedIn w komunikacji B2B

Społeczność LinkedIn w Polsce liczy sobie już 1,5 mln użytkowników. W Europie jest ich ponad 80, a na świecie ponad 300 milionów. Poniżej kilka pomysłów, jak można dotrzeć do potencjalnych Klientów w segmencie B2B przy pomocy tego narzędzia.

Testujemy projektowanie w Lean UX

W lipcu stanęliśmy przed wyzwaniem przeprojektowania intranetu dla jednego z naszych Klientów. Obecne rozwiązanie nie do końca się sprawdza – korzysta z niego zbyt mała ilość pracowników. Nowa wersja ma na celu aktywizację użytkowników i poprawę komunikacji wewnętrznej. W fazie badania potrzeb i projektowania wykorzystaliśmy elementy metodologii Lean UX. 

2

Jak myślą wizjonerzy i innowatorzy?

Pracując nad projektem skierowanym do przedsiębiorców-wizjonerów zauważyłam, że żadna z wyznaczonych do tej pory ścieżek w komunikacji nie przystaje do potrzeb tej grupy. Przeanalizowałam w jaki sposób wizjonerzy postrzegają rzeczywistość i postanowiłam sformułować niestandardowy komunikat, który spełni swoje zadanie.