Enzo - komunikacja marki Plak

Plak to popularna marka, wśród miłośników motoryzacji w całej Polsce. Przez ponad 20 lat stała się synonimem produktów do czyszczenia i konserwacji kokpitu.

Wyzwanie

Chociaż portfolio marki Plak zawiera wiele produktów, marka była postrzegana przez pryzmat tylko najpopularniejszego z nich. Pomimo długiej obecności na polskim rynku, Plak nie miał serwisu internetowego, który wspierałby nową komunikację marki.

Cel

Do zadań Enzo należało zbadanie, jak marka Plak jest odbierana przez konsumentów oraz zaprojektowanie i wykonanie serwisu internetowego.

Rozwiązanie

Wywiady pogłębione z użytkownikami kosmetyków samochodowych Plak pozwoliły nam na lepsze zrozumienie ich motywacji i oczekiwań. Badania uświadomiły nam również, że siłą marki jest dostępność oraz niezawodność produktów.

Na każdym etapie projektu dbaliśmy o dobro Użytkownika.

Efekty

  • enzo-realizacje-komunikacja-marki-plak-03
  • enzo-realizacje-komunikacja-marki-plak-02
  • enzo-realizacje-komunikacja-marki-plak-01
 

plak-makiety_na_lewoJuż na stronie głównej zadbaliśmy o uświadomienie użytkowników, że Plak to szeroka gama preparatów do stosowania na zewnątrz i wewnątrz samochodu. Przejrzysta nawigacja, płynne przechodzenie między elementami strony oraz odpowiednio przygotowane informacje ułatwiają życie użytkownikom.

Z poziomu karty produktu użytkownik może szybko i bez zbędnych przeszkód odszukać punkt sprzedaży lub przejść do sklepu internetowego.

Strona internetowa Plak na żywo