VICTORINOX I.N.O.X

Kampania reklamowa w sieci kolekcji I.N.O.X. – zegarków stworzonych po to, aby przetrwać nawet najtrudniejsze wyzwania i przygody.

Wyzwanie

Jak zwiększyć świadomość marki i sprzedaż zegarków I.N.O.X.?

Cel

Cel jest jednoznaczny – dotarcie do potencjalnych odbiorców marki Victorinox i przedstawienie im rewelacyjnych zegarków I.N.O.X.

Rozwiązanie

Przy współpracy z klientem przygotowaliśmy i przeprowadziliśmy kampanię w sieci Google Adwords, na Facebooku i na Instagramie. Zadbaliśmy o stałą optymalizację wyników.

„Przetrwają upadek z 10 metrów i nacisk 64-tonowego czołgu, a wodoszczelność do 200 metrów zapewni bezpieczeństwo przy kontakcie z wodą – także w trakcie nurkowania. ”

Mierzalnym wskaźnikiem efektywności kampanii była ilość użytkowników przechodzących na stronę, w której odszukiwali kontakt do punktu sprzedaży.