AdWords – jeszcze o słowach kluczowych


W jednym z poprzednich wpisów napisałam o narzędziach, które mogą okazać się bardzo pomocne przy dobieraniu słów kluczowych do naszej kampanii. No dobrze, załóżmy jednak, że naszym głównym problemem nie jest wybór, ale realizacja. Prowadzimy np. sklep z akcesoriami do telefonów komórkowych i zależy nam na bardzo dokładnym określeniu poszczególnych produktów, mniej więcej w takim stylu:

pokrowce NokiaNx
baterie NokiaNx
karty pamięci NokiaNx

itd. A teraz wyobraźmy sobie, że takich telefonów mamy 50, do każdego musimy przyporządkować po 10 słów kluczowych w podobnym schemacie i jakoś wklepać to wszystko na klawiaturze. Spora strata czasu.

Dlatego polecam stronę z prostym narzędziem o nazwie Keyword Generator. Wpisujemy wyrażenia, które chcemy ze sobą połączyć, wybieramy typ dopasowania i gotowe. Odnosząc się do powyższego przykładu – w lewej kolumnie umieścimy

pokrowce
baterie
karty pamięci i
itd.

W prawej marki telefonów:

NokiaNx
SamsungJakimśtam
itd.

Proste, ale czasami naprawdę zbawienne. A żeby zaoszczędzić jeszcze trochę czasu przy dopasowywaniu tekstu reklamy, warto zapoznać się z bardzo przydatnym tagiem {KeyWord}.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *