Jak ma się reklama na YouTube?
Sposobów na zwrócenie uwagi na swoją markę w serwisie YouTube jest wiele. O podstawach reklamy video pisaliśmy wcześniej. W tym wpisie dzielimy się naszymi doświadczeniami z jeszcze relatywnie nowym formatem. Serwis tworzy nam świeże możliwości reklamowe, które warto wypróbować tym bardziej, że YouTube odgrywa coraz większą rolę w kampaniach zasięgowych.
Czas na garść faktów:
Czym jest reklama typu Bumper?
To format typowy dla urządzeń mobilnych, lecz można wykorzystać go także na komputerach. Maksymalna długość filmu to tylko i aż 6 sekund, gdyż użytkownik nie ma możliwości pominięcia przekazu. Reklamy wyświetlają się przed filmami na YouTube, w witrynach partnerów wideo oraz w aplikacjach należących do sieci reklamowej.
Ile kosztuje reklama Bumper Ads?
Płatność odbywa się w modelu CPM (za 1000 wyświetleń). Z naszych dotychczasowych doświadczeń wynika, że średni CPM waha się od 8 do 10 zł. To nawet mniej niż 1 grosz za jedno wyświetlenie!
Jakie mamy opcje targetowania?
Kryteriów kierowania jest wystarczająco wiele, by przekaz precyzyjnie trafił do naszej grupy docelowej. Możemy ustawić reklamę pod:
Co myślimy o Bumper Ads?
Opcji kierowania reklamy typu Bumper jest jak widać bardzo wiele. Polecamy stosować w zależności od celu kampani różne kryteria kierowania, tworzyć ich kombinacje i porównywać wyniki. Głównym celem reklamy Bumper na YouTube jest budowanie wizerunku. Kliknięcia w reklamę, czy też polubienia kanału, nie są tu najważniejsze.
Jeśli wydaje Ci się, że 6 sekund to zbyt mało to zobacz przykłady tego typu spotów.
Czas na Wideo Marketing
A tutaj jedna z realizacji Enzo przy współpracy z Tomaszem Warchockim.
Polecamy się, jeśli chcesz wprowadzić swoją markę do świata wideo marketingu, stworzyć spoty BumperAds lub szukasz specjalisty, któremu możesz powierzyć swoją kampanię – napisz do nas.