Enzo w Rydze na CEE Agency Day 2018 dla Google Partners


CEE-Agency-Day-2018-GooglePartners-Ryga-Enzo-02

Enzo jest w gronie elitarnych agencji Google Partners z 17 krajów Europy środkowo-wschodniej, która uczestniczyła w konferencji w Rydze. Tegoroczna edycja wydarzenia CEE Agency Day była pełna wystąpień, nowości i wymiany doświadczeń branżowych.

Inspiracje i nowości

Poznaliśmy nadchodzące nowości produktowe Google oraz inspirujące case studies z innych rynków. Była to doskonała okazja do spotkania ze znajomymi z innych agencji, naszymi opiekunami Google z Dublina oraz poznania nowych osób.

Rebranding w Google

Zostaliśmy oficjalnie poinformowani, że po 18 latach Google Adwords zmieni nazwę na Google Ads. Nastąpi to 24 lipca, czyli tego samego dnia, gdy stary interfejs AdWords przestanie być dostępny. Rebranding obejmie też inne usługi Google m.in. narzędzia DoubleClick oraz Analytics 360 Suite będą zintegrowane pod nazwą Google Marketing Platform, natomiast DoubleClick for Publishers i DoubleClick Ad Exchange będę znane pod nazwą Google Ad Manager.

Enzo Loves Riga

Ryga urzekła nas swoim pięknem, czystością i gościnnością. Wydarzenie było zorganizowane perfekcyjnie i nawet odwołane LOTy do Rygi z Warszawy (zarówno w poniedziałek, jak i wtorek) nie przeszkodziły agencjom z Polski dotrzeć prędzej czy później do miejsca konferencji. W końcu jak mówi stare przysłowie, wszystkie drogi prowadzą do Rygi ;-)

Cieszy nas, że Google dba o najlepsze agencje marketingowe i daje możliwość wymiany doświadczeń i kontaktów. Czekamy na następny taki event i miło wspominamy świetnie zorganizowane welcome party na bałtyckiej plaży dzień przed konferencją.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *