Kampania AdWords na YouTube – podstawy

Czy Twoja marka ma swój kanał YouTube? Biorąc pod uwagę ponad miliard użytkowników wspomnianego portalu, korzyścią jest prowadzenie odpowiednio swojego profilu, jednak nie każdy wie jakie możliwości dają kampanie AdWords …

Marketing międzynarodowy w sieci – dobre praktyki na start

Twoja firma wchodzi z nowym produktem lub usługą na arenę międzynarodową? Przemyślana obecność online jest niezbędna. Podpowiadamy jak się tym zająć kompleksowo i profesjonalnie. Przygotowaliśmy vademecum dla tych, którzy chcą …

Reklamy na YouTube – cz.1 Bumper Ads

Sposobów na zwrócenie uwagi na swoją markę w serwisie YouTube jest wiele. O podstawach reklamowania się na YouTube pisaliśmy wcześniej. W tym wpisie dzielimy się naszymi doświadczeniami z nowym formatem. …

Jakie slogany pracują dla 100 polskich marek?

Slogany firmowe. Oklepane zwroty, które tracą na swoim znaczeniu czy ważne elementy komunikacji marki? Z ponad tysiąca polskich firm wyszukaliśmy i wyselekcjonowaliśmy 100 sloganów, bo byliśmy ciekawi jak z tym …

Jak powstały nazwy 100 znanych polskich marek?

Zobacz w jaki sposób powstawały nazwy znanych polskich marek. Może, któraś zainspiruje cię przy tworzeniu nowej nazwy produktu lub nowej nazwy firmy. Z serii artykułów Polskie Marki czytaj także: Slogany …

Od czego zacząć budowanie marki? Tożsamość marki.

Myślisz sobie: zbudujemy silną markę. Taką, z której pracownicy będą dumni, która zauroczy klientów i pozwoli na oferowanie produktów w dobrej cenie. Wiesz jaka powinna być – masz to w …

Google AdWords jako narzędzie do badania rynku usług

Ile razy miałeś świetny pomysł na biznes lub nową usługę w ramach istniejącego biznesu, ale nie byłeś przekonany, czy będzie na nią popyt? ​Jeśli chcesz przeprowadzić badanie rynku usług, z …

Jak szybko zaprezentować pomysł na biznes?

Masz pomysł na nowy biznes? Chciałbyś go sobie jeszcze ułożyć w głowie, przedstawić do weryfikacji znajomemu, potencjalnemu kontrahentowi albo inwestorowi? Wykorzystaj do tego proste narzędzie, jakim jest Lean Canvas. 

2

Jak myślą wizjonerzy i innowatorzy?

Pracując nad projektem skierowanym do przedsiębiorców-wizjonerów zauważyłam, że żadna z wyznaczonych do tej pory ścieżek w komunikacji nie przystaje do potrzeb tej grupy. Przeanalizowałam w jaki sposób wizjonerzy postrzegają rzeczywistość …