Konto firmowe na TikToku — praktyczne porady

Czasy, w których firma była dostępna tylko na Facebooku, już minęły. Teraz koniecznie trzeba docierać do odbiorcy różnymi kanałami. W zależności od tego, co chce się osiągnąć, trzeba przygotować taką strategię marki, żeby uzyskać zamierzone rezultaty. Przykładem kanału dotarcia do odbiorcy może być konto firmowe na TikToku, które można wykorzystać w działaniach marketingowych na tej platformie. Co daje konto firmowe …

TikTok Marketing — nie trzeba tańczyć, aby angażować odbiorców

TikTok różni się od typowych mediów społecznościowych, ale mimo wszystko niesie to za sobą pozytywne skutki, które można wykorzystać na marketing na TikToku. Jeśli rozumiesz już, na czym polega jego fenomen, pora wykorzystać TikToka w praktyce. Kluczem do sukcesu jest dobre zdefiniowanie swojej niszy i przygotowanie strategii tak, żeby publikowane posty podobały się odbiorcom. Co ważne, wcale nie trzeba tam tańczyć, …

Jak proste badanie potrzeb klientów uchroni Cie przed porażką w kampanii sprzedażowej B2B?

Sprzedaż produktów i usług B2B wymaga dobrego wyczucia rynku, sprecyzowania niszy i zrozumienia klientów. Nie sztuką jest stworzyć ofertę, sztuką jest ją sprzedać. Czy Twoja oferta „mówi” językiem klientów? Klienci powinni czuć, że Twoja usługa B2B dostarcza im konkretną wartość, rozwiązuje ich konkretny problem. Dlatego zanim rozpoczniesz kampanię sprzedażową, upewnij się, czy rzeczywiście tak jest. Czy problem, do którego się …

Co to jest TikTok i dlaczego jest taki popularny?

Pewnie nie raz słyszeliście o TikToku. Ostatnio mówi o nim praktycznie każdy, a pandemia podkręciła to zainteresowanie. Aplikacja TikTok namieszała w branży marketingowej na tyle, że wiele agencji zaczęło oferować usługi z nią związane, a branżowa prasa tworzyła o niej setki artykułów. Ale co to jest TikTok? Najprościej mówiąc – jest to aplikacja, która umożliwia tworzenie 60-sekundowych materiałów video z elementami …

Jak odzyskać utracony dostęp do Google Analytics?

W poprzednim wpisie pokazałem 4 sposoby jak sprawdzić czy mamy Google Analytics na stronie.  Może się jednak okazać, że mamy na swojej stronie Google Analytics, ale nie możemy odnaleźć do niego dostępu. Konto Gmail, z którego korzystamy na co dzień nie pokazuje nam żadnych dostępnych kont Analytics lub na liście kont do których mamy dostęp, nie ma akurat usługi Google …

Jak sprawdzić, czy mam Google Analytics na stronie?

Bywają takie sytuacje, że nie jesteśmy pewni, czy na stronie firmowej mamy bezpłatne narzędzie do mierzenia statystyk Google Analytics: programista, który robił stronę nie odbiera telefonów, odszedł pracownik zajmujący się marketingiem, rozstaliśmy się ze wspólnikiem, który to „ogarniał”, do tej pory ich nie potrzebowaliśmy, więc nie interesowało nas to za bardzo…  Jak zatem możesz sprawdzić czy na Twojej stronie jest …

Web Stories – nowy format, który pokochasz

AMP Stories – nowe relacje od Google = efekt świeżości Zobacz Web Story o Webstories. Podoba się? Poznaliśmy, tworzymy i testujemy. Dlaczego warto stworzyć Stories od Google? Nowy format pozwoli Twojemu przekazowi: Wyróżnić się na tle konkurencji Być łatwą przekąską dla odbiorcy Opowiedzieć historię tak, jak chcesz i czujesz Zaangażować odbiorcę do podążania ku stronie źródłowej  Zaznaczyć i przypomnieć swoje …

22 pomysły na ulepszenie sklepu internetowego w czasie pandemii

Czas pandemii jest dla branży e-commerce wymagający. Dla jednych to okres widocznego spowolnienia, dla innych prawdziwe żniwa. Na razie wydaje się, że większość sektora e-commerce wyjdzie z niego obronną ręką. Część sklepów, które odnotowały spadki w e-commerce, zaczyna się już obecnie odbijać. Pewne jest, że nie jest to czas, w którym jakikolwiek właściciel sklepu internetowego może sobie pozwolić na bierność. …

Co możesz zrobić dla swojego biznesu w czasie kwarantanny? (53 inspiracje)

Przygotuj się na nieznane Słowa „epidemia” i „kwarantanna” odmienia się w ostatnim czasie przez wszystkie przypadki. Trudno się dziwić — chyba niewielu z nas jest przyzwyczajonych do braku kontroli. Przyszłość ma to do siebie, że nigdy nie jest pewna, ale dotychczas w mniejszym lub większym stopniu mogliśmy ją przewidzieć. Teraz wielu z nas poczuło, że grunt pod nogami zaczyna drżeć …

Marketing automation. Automatyzacja z ludzką twarzą

Marketing automation ma na celu ułatwienie codziennej pracy. Dzięki swojej funkcjonalności usprawnia pracę całej całego marketingu i pozwala na wdrożenie różnych ciekawych projektów, dostosowanych pod odbiorców. Jednak nie możemy do niego podchodzić, jako do rozwiązania, które całkowicie zastąpi kontakt między ludzki i sprawi, że z klientem rozmawiać będzie tylko dobrze napisany algorytm. Automatyzacja marketingu ma na celu zebranie odpowiednich danych …