Jak odzyskać utracony dostęp do Google Analytics?

W poprzednim wpisie pokazałem 4 sposoby jak sprawdzić czy mamy Google Analytics na stronie.  Może się jednak okazać, że mamy na swojej stronie Google Analytics, ale nie możemy odnaleźć do niego dostępu. Konto Gmail, z którego korzystamy na co dzień nie pokazuje nam żadnych dostępnych kont Analytics lub na liście kont do których mamy dostęp, nie ma akurat usługi Google …

Jak sprawdzić, czy mam Google Analytics na stronie?

Bywają takie sytuacje, że nie jesteśmy pewni, czy na stronie firmowej mamy bezpłatne narzędzie do mierzenia statystyk Google Analytics: programista, który robił stronę nie odbiera telefonów, odszedł pracownik zajmujący się marketingiem, rozstaliśmy się ze wspólnikiem, który to „ogarniał”, do tej pory ich nie potrzebowaliśmy, więc nie interesowało nas to za bardzo…  Jak zatem możesz sprawdzić czy na Twojej stronie jest …

Web Stories – nowy format, który pokochasz

AMP Stories – nowe relacje od Google = efekt świeżości Zobacz Web Story o Webstories. Podoba się? Poznaliśmy, tworzymy i testujemy. Dlaczego warto stworzyć Stories od Google? Nowy format pozwoli Twojemu przekazowi: Wyróżnić się na tle konkurencji Być łatwą przekąską dla odbiorcy Opowiedzieć historię tak, jak chcesz i czujesz Zaangażować odbiorcę do podążania ku stronie źródłowej  Zaznaczyć i przypomnieć swoje …

22 pomysły na ulepszenie sklepu internetowego w czasie pandemii

Czas pandemii jest dla branży e-commerce wymagający. Dla jednych to okres widocznego spowolnienia, dla innych prawdziwe żniwa. Na razie wydaje się, że większość sektora e-commerce wyjdzie z niego obronną ręką. Część sklepów, które odnotowały spadki w e-commerce, zaczyna się już obecnie odbijać. Pewne jest, że nie jest to czas, w którym jakikolwiek właściciel sklepu internetowego może sobie pozwolić na bierność. …

Co możesz zrobić dla swojego biznesu w czasie kwarantanny? (53 inspiracje)

Przygotuj się na nieznane Słowa „epidemia” i „kwarantanna” odmienia się w ostatnim czasie przez wszystkie przypadki. Trudno się dziwić — chyba niewielu z nas jest przyzwyczajonych do braku kontroli. Przyszłość ma to do siebie, że nigdy nie jest pewna, ale dotychczas w mniejszym lub większym stopniu mogliśmy ją przewidzieć. Teraz wielu z nas poczuło, że grunt pod nogami zaczyna drżeć …

Marketing automation. Automatyzacja z ludzką twarzą

Marketing automation ma na celu ułatwienie codziennej pracy. Dzięki swojej funkcjonalności usprawnia pracę całej całego marketingu i pozwala na wdrożenie różnych ciekawych projektów, dostosowanych pod odbiorców. Jednak nie możemy do niego podchodzić, jako do rozwiązania, które całkowicie zastąpi kontakt między ludzki i sprawi, że z klientem rozmawiać będzie tylko dobrze napisany algorytm. Automatyzacja marketingu ma na celu zebranie odpowiednich danych …

Narzędzia do automatyzacji marketingu

W teorii automatyzacja marketingu jest bardzo prosta, jednak w praktyce zderzamy się z coraz większą ilością narzędzi, jakie możemy wykorzystać. Ma to swoje ogromne plusy, gdyż konkurencja na rynku sprawia, że producenci starają się dowieść coraz lepsze oprogramowanie, ale także minusy. Bo skąd wiedzieć, czego akurat potrzebujemy? Które są najlepsze? Łatwo się w tym wszystkim pogubić. Dlatego postanowiliśmy zrobić własne …

Jak marketing automation ożywia system CRM?

Trudno wyobrazić sobie życie działu handlowego bez systemu CRM. Codzienne uzupełnianie informacji o klientach, możliwość przekazywania ich sobie nawzajem, hierarchizacja zadań. Wszystko zebrane w jednym miejscu. Czy nie masz poczucia, że CRM jest jakiś niemrawy, że brakuje mu życia? Czy istnieje możliwość, by system CRM lepiej spełniał swoją funkcję? Jak dodać wigoru działaniom handlowców? Mamy słowo klucz: marketing automation, czyli automatyzacja …

Jak zwiększyć skuteczność newslettera poprzez platformę marketing automation?

Moment, w którym zachłysnęliśmy się mediami społecznościowymi, przekonani, że e-maile odchodzą do przeszłości, już dawno za nami. Dziś nie trzeba nikogo przekonywać o możliwościach newsletterów. W końcu to użytkownik sam zostawił nam swój e-mail i chce, żebyśmy się z nim kontaktowali. Mimo to, wiele firm zderza się z tymi samym problemami. Dlaczego klienci nie otwierają naszych maili? Nie klikają w …

12 problemów w marketingu B2B, które rozwiązuje marketing automation

Potencjalni klienci są coraz bardziej świadomi chwytów reklamowych i z niechęcią podchodzą do nachalnie wyskakujących, niedopasowanych reklam. Z kolei Social Media są uzależnione od ciągle zmieniających się algorytmów, a newslettery najczęściej lądują w spamie lub użytkownicy automatycznie je usuwają – nawet gdy oferują atrakcyjne promocje. Co więc zrobić, by zachęcić klientów B2B do interakcji? Jakie działania w zakresie marketing automation są warte …