Nowe, efektywne formaty Google Ads na YouTube

  Google wprowadziło nowe formaty reklam na YouTube nastawione na zwiększenie efektywności z kampanii video. Nowe formaty zwiększają zaangażowanie użytkowników i świetnie sprawdzają się, gdy chcemy zachęcić jak największą ilości osób do działania typu wysłanie zapytania lub zakupu w sklepie. Poniżej opisujemy naszym zdaniem dwa najciekawsze, z których jeden już przetestowaliśmy. True View for Action True View for Action, to …

1

13 błędów na Facebooku, których możesz uniknąć. Czego nie robić na profilu firmowym?

1. Nieodpowiednia nazwa profilu i przygotowanie logotypu i grafik “pierwszego kontaktu” na kolanie Nazwa ma być prosta, krótka, adekwatna do naszej marki i możliwie łatwa do wpisania w wyszukiwarce i zapamiętania. Dodając do tego byle jaką grafikę jako tło oraz zupełnie nieprzemyślane zdjęcie profilowe możemy łatwo, lecz bardzo nieprofesjonalnie przedstawić się w social media ze swoją marką. Pierwsze wrażenie – …

Enzo w Rydze na CEE Agency Day 2018 dla Google Partners

Enzo jest w gronie elitarnych agencji Google Partners z 17 krajów Europy środkowo-wschodniej, która uczestniczyła w konferencji w Rydze. Tegoroczna edycja wydarzenia CEE Agency Day była pełna wystąpień, nowości i wymiany doświadczeń branżowych. Inspiracje i nowości Poznaliśmy nadchodzące nowości produktowe Google oraz inspirujące case studies z innych rynków. Była to doskonała okazja do spotkania ze znajomymi z innych agencji, naszymi …

Remarketing, czyli jak ponownie trafić do człowieka

Jak dotrzeć do najbardziej zainteresowanych odbiorców reklamy? To kluczowe pytanie, na które odpowiedzią jest remarketing. Jak działają tego rodzaju kampanie i jakie są ich rodzaje, dowiecie się z tego tekstu. Po co stosować remarketing/retargeting? W dobie bombardowania przekazami reklamowymi remarketing wydaje się najlepszym rozwiązaniem na tzw. ślepotę banerową (banner blindness). Pokazując odbiorcom to, co prawdopodobnie chcą zobaczyć pogłębiamy ich zainteresowanie …

Wideo w przerywniku w kampaniach Google AdWords

Ostatnio pisaliśmy o możliwościach Google AdWords w reklamach wideo na YouTube. Kontynuujemy temat reklamy Bumper Ads, czyli tzw. wideo w przerywniku. Ten 6-sekundowy format ma wielkie aspiracje dla budowania świadomości marki i często je spełnia, jeśli tylko odpowiednio zaprezentujemy nasz komunikat. Poznajcie zalety i wady tego rozwiązania: Bumper Ads to format, który udowadnia, że 6 sekund przekazu może mieć ogromny …

Kampania AdWords na YouTube – podstawy

Czy Twoja marka ma swój kanał YouTube? Biorąc pod uwagę ponad miliard użytkowników wspomnianego portalu, korzyścią jest prowadzenie odpowiednio swojego profilu, jednak nie każdy wie jakie możliwości dają kampanie AdWords prowadzone na YouTube. Pozwól, że przeprowadzimy Cię po podstawach, abyś wiedział, jakie masz możliwości. Poprzez dobrze opracowaną kampanię AdWords na YouTube można: Bez konkretnego określenia odbiorcy Twoja reklama będzie wystrzelona …

Marketing społecznościowy i brand. Angażuj lub odpuść!

Jak sprawdzić, czy Twoje działania w mediach społecznościowych są ok? Jak prowadzić fanpage z zaangażowaniem? Nie jesteś pewien jak to sprawdzić? Mamy nadzieje, że wskazówki Enzo pomogą Ci obrać właściwy kierunek w marketingu społecznościowym. Uważamy, że zmiany zmierzające w kierunku większej widoczności postów użytkowników, a mniejszych zasięgów stron mogą okazać się czymś korzystnym dla firm. Profile, które były umiejętnie prowadzone, …

Rebranding. 10 oznak, że to już ten czas

Bez względu na to, czy podążasz za trendami, czy stawiasz na klasykę, za pomocą stylu ubierania komunikujesz się z otoczeniem. Znasz to uczucie, gdy ubrania, w których tak dobrze się czułeś, stają się zbyt skromne i nie pasują do Twojej osobowości? Nie te materiały, nie te kolory. Stojąc przed lustrem, już wiesz, że musisz coś zmienić. Z markami jest podobnie. …

Marketing międzynarodowy w sieci – dobre praktyki na start

Twoja firma wchodzi z nowym produktem lub usługą na arenę międzynarodową? Przemyślana obecność online jest niezbędna. Podpowiadamy jak się tym zająć kompleksowo i profesjonalnie. Przygotowaliśmy vademecum dla tych, którzy chcą jeszcze bardziej zaangażować Internet w zdobywaniu rynków zagranicznych Nie osiągniesz efektu bez wyznaczenia celów. Zacznij od wybrania tych kluczowych. Ważne jest budowanie świadomości swojej marki wśród odbiorców. Branding nie jest …

Reklamy na YouTube – cz.1 Bumper Ads

Sposobów na zwrócenie uwagi na swoją markę w serwisie YouTube jest wiele. O podstawach reklamowania się na YouTube pisaliśmy wcześniej. W tym wpisie dzielimy się naszymi doświadczeniami z nowym formatem. Serwis tworzy nam świeże możliwości reklamowe, które warto wypróbować tym bardziej, że YouTube odgrywa coraz większą rolę w kampaniach zasięgowych. To format typowy dla urządzeń mobilnych, lecz można wykorzystać go …