1

Nie wywracaj swojej strony do góry nogami

Jak napisał ponad 3 lata temu Cameron Moll: dobry dizajner przeprojektowuje stronę, świetny ją przerabia. Mówiąc krótko: zastanów się czy w przypadku Twojej strony ewolucja nie będzie lepsza od rewolucji.

O czym pisać?

Założyłeś bloga, obiecałeś sobie regularnie go prowadzić, a tu nagle – klapa. Nadszedł czas na nową notkę, a Ty nie masz inwencji i nie wiesz, o czym pisać. Co zrobić w takiej sytuacji? Możesz oczywiście postąpić jak ja w tej chwili i dodać wpis o mękach twórczych ;P Poza tym jednak są jeszcze inne opcje.

4

7 zasad ułatwiających zarządzanie projektem internetowym

Co jakiś czas w Enzo nasz zespół pochyla się nad procedurą realizacji projektu. Wymieniamy się spostrzeżeniami o pojawiających się barierach,  możliwych usprawnieniach i dobrych zasadach postępowania. Poniżej wypisałem 7 zasad, które wg nas usprawniają zarządzanie projektem.

2

Tak się rodzi mCommerce

O wykorzystaniu urządzeń mobilnych w handlu elektronicznym mówi się i pisze od dawna. Jednak dopiero wejście na rynek iPhone’a i podobnej klasy telefonów ma szansę przyspieszyć rozwój tej gałęzi e-commerce.

1

Przejdźmy do meritum. Parę słów o słowach.

Tomek przedstawił już wiele dobrych powodów, dla których warto poświęcić czas na stworzenie wartościowej treści na stronę www. Ale co to znaczy „wartościowa”? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale zamierzam przynajmniej spróbować ;)

Badania użyteczności – w którym momencie zacząć?

Czy zawsze wszystko rozbija się o pieniądze? Mam nadzieję, że nie. Niestety, niekiedy jedynym argumentem, który jest w stanie przekonać drugą osobę, jest ilość pieniędzy, jaką będzie musiała zapłacić za konkretną usługę. Dlaczego zaczynam od tak przyziemnego i błahego wstępu? Chciałbym uświadomić Wam pewną zależność między kosztami a czasem. Dokładniej: dlaczego warto przeprowadzać testy użyteczności w początkowej fazie projektu a …

1

Królowa w projekcie witryny internetowej

Witryna internetowa może stanowić bardzo skuteczny element działań marketingowych. Daje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów. Jednak konkurencja jest ogromna. Dlatego tak dużego znaczenia nabiera treść, którą przekazujesz użytkownikom swojej witryny. Czy tracisz klientów przez zawartość witryny? Przeglądając strony internetowe, klienci nie muszą wykazywać cierpliwości. Przeskakują z kwiatka na kwiatek, decydując gdzie wydadzą pieniądze. Dlatego konieczne jest szybkie zaangażowanie potencjalnego klienta, …

Brytyjczycy liderem europejskiego e-commerce

Według danych Komisji Europejskiej Brytyjczycy najchętniej w Europie dokonują zakupów przez Internet. W ciągu ostatnich trzech miesięcy (dane z grudnia 2008) aż 49 proc. obywateli tego kraju w wieku 16 – 76 lat kupiło coś online. Zaraz za Wielką Brytanią uplasowały się Dania (47 proc.), Norwegia (46 proc.), Holandia (43 proc.) oraz Niemcy z wynikiem 42 procent obywateli.

1

Łatwiejsza droga do TOP 3

Pozycja reklamy nad wynikami wyszukiwania jest bardzo pożądana przez większość reklamodawców AdWords. Takie linki sponsorowane znajdują się w sferze zwanej „Golden Triangle”, która skupia największą uwagę użytkownika korzystającego z wyszukiwarki. Reklamy zajmujące wysokie pozycje po prawej stronie ekranu są oglądane rzadziej i krócej. O badaniach metodą Eye Tracking (śledzenie ruchu gałek ocznych) na pewno więcej do powiedzenia miałby ktoś specjalizujący …

Świąteczna gorączka zakupów

Święta już za kilkanaście godzin, a wielu internautów w Polsce zadaje sobie standardowe o tej porze roku pytanie: czy paczka ze sklepu internetowego dotrze przed świętami?