To chyba najczęściej pojawiające się pytanie na grupach Google AdWords. Zazwyczaj zadają je nowi reklamodawcy, łatwo wpadając przy tym w panikę i/lub wściekłość. Tymczasem odpowiedź jest zwykle prosta. Jeżeli masz podobny problem, prawdopodobnie dotyczy Cię któraś z dwóch jego wersji:
Jak stworzyć skuteczny tekst reklamy AdWords?
Na początku muszę wyjaśnić, co to znaczy, że tekst jest skuteczny. Ja przyjmuję, że realizuje on 2 podstawowe cele: a) przyciąga uwagę, b) zachęca do kliknięcia. W tej właśnie kolejności. Pisząc „tekst” mam również na myśli „tytuł”, któremu poświęciłam już co prawda jeden wpis, ale zdecydowanie nie wyczerpał on tematu. Teraz też mi się to nie uda, ale postaram się …
Jak zwiększyć efektywność kampanii mailingowych?
Poniżej przedstawiamy nasze spostrzeżenia dotyczące prowadzenia kampanii mailingowych. 1. Ustal cel kampanii – to podstawa. 2. Nie idź na ilość Nie zasypuj odbiorców mailami tylko dlatego, że posiadasz ich adresy e-mail, a wysyłka niewiele kosztuje. Wiele firm nadmiernie wykorzystuje swoje bazy wysyłając mailing przy każdej okazji. Lepiej ograniczyć ilość kampanii i skupić się na ich indywidualnym przekazie.
Jak przeprowadzić badanie użyteczności strony internetowej
Na wstępie chciałbym zaznaczyć, że istnieje tyle metod badania użyteczności, że nieporozumieniem byłoby ustanowienie poniższego planu kanonem. Ponadto należy pamiętać, że eksperci od użyteczności posiadają różne zdolności, które mogą i powinni brać pod uwagę przy układaniu planu testowania. Niestety, badań użyteczności przeprowadza się nadal mało, najczęściej za późno i ze złych powodów. Do tego dochodzi mit, że badania są drogie…
Tytuł reklamy kontekstowej = nazwa firmy?
Umieszczenie nazwy naszej firmy w tytule reklamy kontekstowej (myślę tu przede wszystkim o systemie Google AdWords) wydaje się logiczne i naturalne. Często nie jest to jednak najlepsze rozwiązanie. Wielu reklamodawców wychodzi z błędnego założenia, że użytkownik przeczyta wszystko, co wyświetli się na stronie wyników wyszukiwania i dopiero wtedy wybierze odnośnik, który uzna za najtrafniejszy. Tymczasem w większości przypadków podejmujemy takie …
Marketing internetowy a tradycyjny w czasach kryzysu.
Marketing jest zazwyczaj jedną z pierwszych ofiar kryzysu. W takich warunkach firmy muszą być szczególnie innowacyjne i nastawione na optymalne wykorzystanie budżetu.
Co lubię w kampaniach reklamowych on-line?
Przy prowadzeniu kampanii reklamowej nadzieja na skuteczność to za mało. Potrzebne są informacje w czasie rzeczywistym.