Im wcześniej i precyzyjniej określisz cele biznesowe, tym większe masz szanse na to, że je zrealizujesz. Dlatego, jeśli chcesz wiedzieć, czym są, jak je wyznaczać i jakie rodzaje celów brać …
Co potrafi sztuczna inteligencja? Sprawdźmy!
O tym, co potrafi sztuczna inteligencja, powinien wiedzieć każdy, kto prowadzi własny biznes. Technologia regularnie przesuwa swoje granice i to, co niedawno wydawało się niemożliwe, dziś staje się normą, a …
Typeform – 10 zastosowań dla ankiety online w marketingu
Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele zastosowań znajdziesz w swoim marketingu dla ankiet online. Typeform to jedno z najlepszych oprogramowań do tworzenia nowoczesnych i skutecznych formularzy online. Chcesz poznać …
Jak napisać ofertę – wzór i kilka przydatnych wskazówek
Chcesz wiedzieć, jak napisać ofertę, która zwróci uwagę Twoich potencjalnych klientów? Dobra oferta handlowa to Święty Graal każdej sprzedaży. Pokażemy Ci, jak ją napisać, żeby klient powiedział tak. Wskażemy zasady, …
Greenwashing bez ściemy – co warto wiedzieć i jak się przed nim ustrzec
Jeśli obiło Ci się o uszy, że warto zainwestować w greenwashing, nie rób tego! Ta marketingowa technika tylko z pozoru przybliży Cię do spełnienia kolejnego celu i nie ma nic …
Gdy klient pyta, czy można taniej – sprawdzone wskazówki dla przedsiębiorców
Gdy klient pyta, czy można taniej, przedsiębiorcy czasem dają się zapędzić w ślepy zaułek. Prawda jest jednak taka, że każdy, kto sprzedaje, prędzej czy później musi się zmierzyć z tym …
Dlaczego warto opanować sztukę survivalu marketingowego?
Prowadzisz własny biznes? Jeśli tak, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważnym elementem Twoich działań jest opanowanie sztuki survivalu marketingowego. W końcu marketing internetowy jest niezwykle istotny dla …
Jak zainstalować Google Analytics 4 na stronie?
Jeżeli masz na swojej stronie Google Analytics w wersji Universal Analytics (w skrócie UA), to zapewne dotarły już do Ciebie informacje (tym czy innym kanałem), że przestanie on zbierać dane …
Konto firmowe na TikToku — praktyczne porady
Czasy, w których firma była dostępna tylko na Facebooku, już minęły. Teraz koniecznie trzeba docierać do odbiorcy różnymi kanałami. W zależności od tego, co chce się osiągnąć, trzeba przygotować taką …
TikTok Marketing — nie trzeba tańczyć, aby angażować odbiorców
TikTok różni się od typowych mediów społecznościowych, ale mimo wszystko niesie to za sobą pozytywne skutki, które można wykorzystać na marketing na TikToku. Jeśli rozumiesz już, na czym polega jego …