Co możesz zrobić dla swojego biznesu w czasie kwarantanny? (53 inspiracje)

Przygotuj się na nieznane Słowa „epidemia” i „kwarantanna” odmienia się w ostatnim czasie przez wszystkie przypadki. Trudno się dziwić — chyba niewielu z nas jest przyzwyczajonych do braku kontroli. Przyszłość ma to do siebie, że nigdy nie jest pewna, ale dotychczas w mniejszym lub większym stopniu mogliśmy ją przewidzieć. Teraz wielu z nas poczuło, że grunt pod nogami zaczyna drżeć …

Marketing automation. Automatyzacja z ludzką twarzą

Marketing automation ma na celu ułatwienie codziennej pracy. Dzięki swojej funkcjonalności usprawnia pracę całej całego marketingu i pozwala na wdrożenie różnych ciekawych projektów, dostosowanych pod odbiorców. Jednak nie możemy do niego podchodzić, jako do rozwiązania, które całkowicie zastąpi kontakt między ludzki i sprawi, że z klientem rozmawiać będzie tylko dobrze napisany algorytm. Marketing automation – co to jest? Automatyzacja marketingu …

Narzędzia do automatyzacji marketingu

W teorii automatyzacja marketingu jest bardzo prosta, jednak w praktyce zderzamy się z coraz większą ilością narzędzi, jakie możemy wykorzystać. Ma to swoje ogromne plusy, gdyż konkurencja na rynku sprawia, że producenci starają się dowieść coraz lepsze oprogramowanie, ale także minusy. Bo skąd wiedzieć, czego akurat potrzebujemy? Które są najlepsze? Łatwo się w tym wszystkim pogubić. Dlatego postanowiliśmy zrobić własne …

Jak marketing automation ożywia system CRM?

System CRM Trudno wyobrazić sobie życie działu handlowego bez systemu CRM. Codzienne uzupełnianie informacji o klientach, możliwość przekazywania ich sobie nawzajem, hierarchizacja zadań. Wszystko zebrane w jednym miejscu. Czy nie masz poczucia, że CRM jest jakiś niemrawy, że brakuje mu życia? Czy istnieje możliwość, by system CRM lepiej spełniał swoją funkcję? Jak dodać wigoru działaniom handlowców? Mamy słowo klucz: marketing automation, …

Jak zwiększyć skuteczność newslettera poprzez platformę marketing automation?

Moment, w którym zachłysnęliśmy się mediami społecznościowymi, przekonani, że e-maile odchodzą do przeszłości, już dawno za nami. Dziś nie trzeba nikogo przekonywać o możliwościach newsletterów. W końcu to użytkownik sam zostawił nam swój e-mail i chce, żebyśmy się z nim kontaktowali. Mimo to, wiele firm zderza się z tymi samym problemami. Dlaczego klienci nie otwierają naszych maili? Nie klikają w …

12 problemów w marketingu B2B, które rozwiązuje marketing automation

Problem > rozwiązanie Potencjalni klienci są coraz bardziej świadomi chwytów reklamowych i z niechęcią podchodzą do nachalnie wyskakujących, niedopasowanych reklam. Z kolei Social Media są uzależnione od ciągle zmieniających się algorytmów, a newslettery najczęściej lądują w spamie lub użytkownicy automatycznie je usuwają – nawet gdy oferują atrakcyjne promocje. Co więc zrobić, by zachęcić klientów B2B do interakcji? Jakie działania w zakresie marketing …

100 pojęć z obszaru marketing automation

Przygotuj się na marketing automation Zanim na dobre rozpoczniesz przygodę z marketing automation, upewnij się, że jesteś gotowy stawić czoła branżowemu bełkotowi, jaki spadnie na Ciebie w zetknięciu z agencjami interaktywnymi i producentami oprogramowania :D.  Przejrzyj setkę pojęć związanych z automatyzacją w marketingu, ktore Enzo w pocie czoła zebrało dla Ciebie. Powodzenia! Marketing Automation – co to jest Marketing automation …

Bezpłatny e-book „Rekrutacja na maksa!”

Nowy Rok 2019 Enzo wraz z Tobea, ekspertem od rekrutacji i candidate experience, wita e-bookiem “Rekrutacja na maksa. Jak mądrze wykorzystać internet w kampaniach rekrutacyjnych”. To 63 strony podstawowej wiedzy z zakresu kampanii rekrutacyjnych online, w których na proces rekrutacyjny spojrzeliśmy z perspektywy zespołu rekruterów i marketerów, od środka i od zewnątrz organizacji. Dzielimy się z Tobą swoją wiedzą z …

Jak zwiększyć konwersje na urządzeniach mobilnych?

Pojechaliśmy, wysłuchaliśmy, przyswoiliśmy. Specjalnie dla Ciebie esencja Enzo z konferencji Conversions Dublin 2018 organizowanej przez Google. Gdy znajdziesz więcej czasu, wpadnij do nas ponownie i obejrzyj poszczególne wystąpienia. Warto! Gdy ktoś wchodzi na Twoją stronę poprzez smartfona oczekuje szybkiej informacji. Jeśli czeka ponad 3 sekundy, to 53% przypadków da sobie spokój. Ludzie są niecierpliwi, wymagający i ciekawi dlatego koniecznie sprawdź …

Firmowy kanał na YouTube – świeże wytyczne Google

Google udostępnia wytyczne co do kanałów i filmów na YouTube. Jeśli myślisz o stworzeniu swojego nowego miejsca przekazu treści lub już go prowadzisz, ten tekst jest dla Ciebie. Optymalizacja kanału YouTube Dowiesz się jak ustawić swój kanał i treści YouTube, tak by zwiększyć: ilość kliknięć z wyników wyszukiwania YouTube na Twój kanał, ilość subskrypcji, ilość wyświetleń, wyszukiwalność Twojego kanału, czas …