100 pojęć z obszaru marketing automation

Zanim na dobre rozpoczniesz przygodę z marketing automation, upewnij się, że jesteś gotowy stawić czoła branżowemu bełkotowi, jaki spadnie na Ciebie w zetknięciu z agencjami interaktywnymi i producentami oprogramowania :D.  Przejrzyj setkę pojęć związanych z automatyzacją w marketingu, ktore Enzo w pocie czoła zebrało dla Ciebie. Powodzenia! Inaczej automatyzacja marketingu — to rozwiązania, które znacznie poprawiają efektywność działań sprzedażowych poprzez …

Bezpłatny e-book „Rekrutacja na maksa!”

Nowy Rok 2019 Enzo wraz z Tobea, ekspertem od rekrutacji i candidate experience, wita e-bookiem “Rekrutacja na maksa. Jak mądrze wykorzystać internet w kampaniach rekrutacyjnych”. To 63 strony podstawowej wiedzy z zakresu kampanii rekrutacyjnych online, w których na proces rekrutacyjny spojrzeliśmy z perspektywy zespołu rekruterów i marketerów, od środka i od zewnątrz organizacji. Dzielimy się z Tobą swoją wiedzą z …

Jak zwiększyć konwersje na urządzeniach mobilnych?

Pojechaliśmy, wysłuchaliśmy, przyswoiliśmy. Specjalnie dla Ciebie esencja Enzo z konferencji Conversions Dublin 2018 organizowanej przez Google. Gdy znajdziesz więcej czasu, wpadnij do nas ponownie i obejrzyj poszczególne wystąpienia. Warto! Gdy ktoś wchodzi na Twoją stronę poprzez smartfona oczekuje szybkiej informacji. Jeśli czeka ponad 3 sekundy, to 53% przypadków da sobie spokój. Ludzie są niecierpliwi, wymagający i ciekawi dlatego koniecznie sprawdź …

Firmowy kanał na YouTube – świeże wytyczne Google

Google udostępnia wytyczne co do kanałów i filmów na YouTube. Jeśli myślisz o stworzeniu swojego nowego miejsca przekazu treści lub już go prowadzisz, ten tekst jest dla Ciebie. Optymalizacja kanału YouTube Dowiesz się jak ustawić swój kanał i treści YouTube, tak by zwiększyć: ilość kliknięć z wyników wyszukiwania YouTube na Twój kanał, ilość subskrypcji, ilość wyświetleń, wyszukiwalność Twojego kanału, czas …

Kreacje reklamowe na Facebooku bez tajemnic — poznaj wytyczne

  Zebraliśmy dla Was garść informacji niezbędnych i ułatwiających tworzenie kreacji reklamowych na Facebooku. Pobierz plik Enzo z wytycznymi, a poznasz: Narzędzia pomocne przy ustalaniu specyfikacji reklam oraz umożliwiające kontrolę tekstu w dodawanym obrazie. Możliwości umiejscowienia Twojej reklamy na Facebooku. Wachlarz formatów reklamowych wraz z zalecanymi do nich specyfikacjami. Rodzaje kreacji reklamowych kierowanych na Messenger. Pobierz wytyczne do reklam na …

Nowe, efektywne formaty Google Ads na YouTube

  Google wprowadziło nowe formaty reklam na YouTube nastawione na zwiększenie efektywności z kampanii video. Nowe formaty zwiększają zaangażowanie użytkowników i świetnie sprawdzają się, gdy chcemy zachęcić jak największą ilości osób do działania typu wysłanie zapytania lub zakupu w sklepie. Poniżej opisujemy naszym zdaniem dwa najciekawsze, z których jeden już przetestowaliśmy. True View for Action True View for Action, to …

1

13 błędów na Facebooku, których możesz uniknąć. Czego nie robić na profilu firmowym?

1. Nieodpowiednia nazwa profilu i przygotowanie logotypu i grafik “pierwszego kontaktu” na kolanie Nazwa ma być prosta, krótka, adekwatna do naszej marki i możliwie łatwa do wpisania w wyszukiwarce i zapamiętania. Dodając do tego byle jaką grafikę jako tło oraz zupełnie nieprzemyślane zdjęcie profilowe możemy łatwo, lecz bardzo nieprofesjonalnie przedstawić się w social media ze swoją marką. Pierwsze wrażenie – …

Enzo w Rydze na CEE Agency Day 2018 dla Google Partners

Enzo jest w gronie elitarnych agencji Google Partners z 17 krajów Europy środkowo-wschodniej, która uczestniczyła w konferencji w Rydze. Tegoroczna edycja wydarzenia CEE Agency Day była pełna wystąpień, nowości i wymiany doświadczeń branżowych. Inspiracje i nowości Poznaliśmy nadchodzące nowości produktowe Google oraz inspirujące case studies z innych rynków. Była to doskonała okazja do spotkania ze znajomymi z innych agencji, naszymi …

Remarketing, czyli jak ponownie trafić do człowieka

Jak dotrzeć do najbardziej zainteresowanych odbiorców reklamy? To kluczowe pytanie, na które odpowiedzią jest remarketing. Jak działają tego rodzaju kampanie i jakie są ich rodzaje, dowiecie się z tego tekstu. Po co stosować remarketing/retargeting? W dobie bombardowania przekazami reklamowymi remarketing wydaje się najlepszym rozwiązaniem na tzw. ślepotę banerową (banner blindness). Pokazując odbiorcom to, co prawdopodobnie chcą zobaczyć pogłębiamy ich zainteresowanie …

Wideo w przerywniku w kampaniach Google AdWords

Ostatnio pisaliśmy o możliwościach Google AdWords w reklamach wideo na YouTube. Kontynuujemy temat reklamy Bumper Ads, czyli tzw. wideo w przerywniku. Ten 6-sekundowy format ma wielkie aspiracje dla budowania świadomości marki i często je spełnia, jeśli tylko odpowiednio zaprezentujemy nasz komunikat. Poznajcie zalety i wady tego rozwiązania: Bumper Ads to format, który udowadnia, że 6 sekund przekazu może mieć ogromny …