Obrazek dekoracyjny

Kampania spektaklu Szkło Kontaktowe – Live&Touch

Chcesz wejść z usługa na nowe rynki?

Wypełnij brief :)

Z warszawskim Teatrem 6.piętro Enzo działa wspólnie już od 6 lat. Wspieramy bieżące promocje spektakli i wydarzeń w sieci reklamowej Google, wyszukiwarce Google, kampaniach Facebook Ads oraz YouTube. Gdy zbliża się premiera, tworzymy szersze kampanie w Internecie promujące dane wydarzenie.

Wyzwania

Tym razem zadaniem dla Enzo było przeprowadzanie kampanii wspierającej premierę wydarzenia “Szkło kontaktowe live&touch”.

Teatr 6.piętro we współpracy z TVN24 przeniósł na deski teatru popularny program telewizyjny “Szkło Kontaktowe” emitowany od 2005 roku. Teatralna wersja wyreżyserowana została przez Eugeniusza Korina a w obsadzie znaleźli się: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Marek Przybylik, Jerzy Iwaszkiewicz, Henryk Sawka, Artur Andrus, Tomasz Jachimek. To wydarzenie łączące teatr, telewizję i hydepark miało swoją premierę 28 maja 2018 roku. Więcej informacji o wydarzeniu: https://teatr6pietro.pl/spektakle/szklo-kontaktowe-live-and-touch/

Rozwiązania

Do zadań Enzo należało m.in.

  • konfiguracja kampanii promującej “Szkło kontaktowe live&touch” z wykorzystaniem banerów w sieci reklamowej Google; remarketingu w sieci reklamowej Google; promowanych postów na portalu Facebook; promowanego wideo na YouTube,
  • dodatkowe wsparcie premiery w wyszukiwarce Google w postaci rozszerzenia linku do podstrony w prowadzonej ogólnej kampanii w wyszukiwarce,
  • optymalizacja kampanii w okresie ich trwania (6 tygodni).

Za przygotowanie materiałów graficznych, filmów wideo oraz komunikację na fanpage odpowiedzialny był Teatr 6.piętro.

Efekty

Kampanie w wyszukiwarce

Kampanie w wyszukiwarce ukierunkowana była głównie na osoby poszukujące spektakli teatralnych w Warszawie. “Szkło kontaktowe na żywo” promowane było w postaci dedykowanego rozszerzenia reklamy tekstowej (linku do podstrony). Reklamy z tym rozszerzeniem osiągnęły ponad 3 tysiące wyświetleń.

Kampanie w sieci reklamowej Google

W sieci reklamowej Google wykorzystaliśmy statyczne banery, które osiągnęły ponad 0,5 mln wyświetleń, docierając do 250 tys. unikalnych użytkowników. Aż 80% z tych, którzy kliknęli odwiedziło stronę po raz pierwszy.

Kampanie na Facebooku

Na portalu Facebook promowaliśmy łącznie 8 postów w kampanii. Koszt 1000 wyświetleń (CPM/cost per mille) dla wszystkich kampanii wyniósł 6,61 zł. Wejścia z tego źródła charakteryzowały się także najniższym współczynnikiem odrzuceń w witrynie (23,08%).

Kampania na YouTube

Krótkie filmy wideo z udziałem głównych bohaterów (m.in. Tomasza Sianeckiego, Wojciecha Zimińskiego, Artura Andrusa) na YouTube uzyskały ponad 65 tys. płatnych wyświetleń. Dodatkowo przy video umieściliśmy baner towarzyszący z wezwaniem do akcji (KUP BILET). Współczynnik obejrzeń filmu osiągnął bardzo dobry rezultat (ponad 50%), co oznacza, że reklama była intrygująca i chętnie oglądana.

Opinia Teatru 6. Piętro o Enzo:

W dobie cyfryzacji, internetowej komunikacji i szybkich informacji, w czasach, kiedy Internet jest najskuteczniejszym źródłem poznania, stawiamy na jakość i rzetelność, dlatego postawiliśmy na Enzo. Jesteśmy partnerami, wspieranymi przez Enzo przy okazji premier, koncertów, spektakli wyjazdowych i wszystkich wydarzeń towarzyszących życiu Teatru.