Kampania spektaklu Szkło Kontaktowe – Live&Touch

Zadanie

Z warszawskim Teatrem 6.piętro Enzo działa wspólnie już od 4 lat. Wspieramy bieżące promocje spektakli i wydarzeń w sieci reklamowej Google, wyszukiwarce Google, kampaniach Facebook Ads oraz YouTube. Gdy zbliża się premiera, tworzymy szersze kampanie w Internecie promujące dane wydarzenie. Tym razem zadaniem dla Enzo było przeprowadzanie kampanii wspierającej premierę wydarzenia “Szkło kontaktowe live&touch”.

12.06.2018

“Szklarze” na scenie

Teatr 6.piętro we współpracy z TVN24 przeniósł na deski teatru popularny program telewizyjny “Szkło Kontaktowe” emitowany od 2005 roku. Teatralna wersja wyreżyserowana została przez Eugeniusza Korina a w obsadzie znaleźli się: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Marek Przybylik, Jerzy Iwaszkiewicz, Henryk Sawka, Artur Andrus, Tomasz Jachimek. To wydarzenie łączące teatr, telewizję i hydepark miało swoją premierę 28 maja 2018 roku. Więcej informacji o wydarzeniu: https://teatr6pietro.pl/spektakle/szklo-kontaktowe-live-and-touch/

 
 

Zakres współpracy

Do zadań Enzo należało m.in.

  • Konfiguracja kampanii promującej “Szkło kontaktowe live&touch” z wykorzystaniem

    banerów w sieci reklamowej Google; remarketingu w sieci reklamowej Google; promowanych postów na portalu Facebook; promowanego wideo na YouTube

  • Dodatkowe wsparcie premiery w wyszukiwarce Google w postaci rozszerzenia linku do podstrony w prowadzonej ogólnej kampanii w wyszukiwarce
  • Optymalizacja kampanii w okresie ich trwania (6 tygodni)

Za przygotowanie materiałów graficznych, filmów wideo oraz komunikację na fanpage odpowiedzialny był Teatr 6.piętro.

Efekty działań

 

Kampanie w wyszukiwarce

Kampanie w wyszukiwarce ukierunkowana była głównie na osoby poszukujące spektakli teatralnych w Warszawie. “Szkło kontaktowe na żywo” promowane było w postaci dedykowanego rozszerzenia reklamy tekstowej (linku do podstrony). Reklamy z tym rozszerzeniem osiągnęły ponad 3 tysiące wyświetleń.


ponad
0
wyświetleń rozszerzenia

Kampanie w sieci
reklamowej Google

W sieci reklamowej Google wykorzystaliśmy statyczne banery, które osiągnęły ponad 0,5 mln wyświetleń, docierając do 250 tys. unikalnych użytkowników. Aż 80% z tych, którzy kliknęli odwiedziło stronę po raz pierwszy.


0
Unikalnych użytkowników

Teatr 6. piętro
Teatr 6. piętro

Kampanie na Facebooku

Na portalu Facebook promowaliśmy łącznie 8 postów w kampanii. Koszt 1000 wyświetleń (CPM/cost per mille) dla wszystkich kampanii wyniósł 6,61 zł. Wejścia z tego źródła charakteryzowały się także najniższym współczynnikiem odrzuceń w witrynie (23,08%).


KOSZT
0,61 zł
za 1000 wyświetleń

Kampania na YouTube

Krótkie filmy wideo z udziałem głównych bohaterów (m.in. Tomasza Sianeckiego, Wojciecha Zimińskiego, Artura Andrusa) na YouTube uzyskały ponad 65 tys. płatnych wyświetleń. Dodatkowo przy video umieściliśmy baner towarzyszący z wezwaniem do akcji (KUP BILET). Współczynnik obejrzeń filmu osiągnął bardzo dobry rezultat (ponad 50%), co oznacza, że reklama była intrygująca i chętnie oglądana.


ponad
0
płatnych wyświetleń

Opinia od Teatru 6.piętro o Enzo

„Teatr 6.piętro z Enzo współpracuje od czterech lat. W dobie cyfryzacji, internetowej komunikacji i szybkich informacji, w czasach, kiedy Internet jest najskuteczniejszym źródłem poznania, stawiamy na jakość i rzetelność, dlatego postawiliśmy na Enzo. Jesteśmy partnerami, wspieranymi przez Enzo przy okazji premier, koncertów, spektakli wyjazdowych i wszystkich wydarzeń towarzyszących życiu Teatru.”

Dziękujemy za tak wspaniałą i owocną współpracę!Teatr 6. Piętro & Enzo

Zobacz także: