
Pojechaliśmy, wysłuchaliśmy, przyswoiliśmy. Specjalnie dla Ciebie esencja Enzo z konferencji Conversions Dublin 2018 organizowanej przez Google. Gdy znajdziesz więcej czasu, wpadnij do nas ponownie i obejrzyj poszczególne wystąpienia. Warto!
#1
Gdy ktoś wchodzi na Twoją stronę poprzez smartfona oczekuje szybkiej informacji. Jeśli czeka ponad 3 sekundy, to 53% przypadków da sobie spokój. Ludzie są niecierpliwi, wymagający i ciekawi dlatego koniecznie sprawdź jak działa Twoja strona mobilna! To ona w przyszłości będzie generować twoje główne dochody.
#2
Zwiększaj swoje konwersje mobilne poprzez stałe optymalizacje strony. Zanim zaczniesz wydawać pieniądze na reklamę internetową, upewnij się, że doświadczenie ludzi odwiedzających twoją stronę w wersji mobilnej jest bardzo dobre. Czy jest przejrzysta i czy użytkownik znajdzie na niej to, czego szuka po kilku kliknięciach?
#3
Testuj, ucz się, zmieniaj!
Świętuj odnalezienie słabych punktów na twojej stronie,
bo to jest doskonała okazja do wprowadzenia usprawnień.
#4
Wprowadzając zmiany na swojej stronie nie bazuj na opiniach, ale na dowodach, faktach. Obserwuj zachowania użytkowników, rób testy A/B, analizuj dane z Google Analytics. Raportuj i prowadź szczegółową analizę pozyskanych danych.
#5
AGILE – Zwinności w metodyce swojej pracy nie osiągniesz tak po prostu. Możesz żyć coraz bardziej w zgodzie z metodyką AGILE. To jest ciągła podróż.
#6
Wydajność ma znaczenie! Jaka jest najważniejsza funkcjonalność? Wyrównanie do jedynie tylu funkcji, z których użytkownicy chcą korzystać. Nadmiar może być niekorzystny.
#7
Upewnij się, czy nieświadomie nie dyskryminujesz ludzi ze względu na wiek (starsi ludzie używają IE), wadę wzroku (zbyt małe fonty) typ smartfona lub wersję przeglądarki, z której korzystają. Nie pokazuj im F*cka swoją ignorancją. Poznaj jakich urządzeń i oprogramowania używają i dopasuj się.
#8
Żyjemy na "mobilnej planecie". Projektuj dla sprawnego użytkowania i pod zachowania swoich odbiorców. Bądź przygotowany na ciągłe zmiany.
#9
Potrzebujemy lepszej integracji. Świat e-commerce dąży do usuwania tarć wynikających z niekompatybilności. Buduj swoją przestrzeń mobile dla użytkowników - pod ich wymagania. Spotkaj się z nimi tam, gdzie są i chcą być.
#10
Czego chcą użytkownicy? Nie wystarczy sprzedawać. Warto pomagać ludziom kupować. Bądź otwarty i myśl przyszłościowo. Nie bój się popełniać błędy. Bez nich nie wyciągniesz wniosków.