Angażujący content
Szablonowe podejście do treści wizerunkowych prowadzi donikąd. Przecież tekstem chcemy zainteresować i zaangażować odbiorcę, rozbudzić jego wyobraźnię. Nie jest to proste ale możliwe, aby czytelnik czekał na kolejną treść niczym na ulubiony odcinek serialu. Wtedy to coś więcej niż przekaz reklamowy, to prawdziwa sztuka, którą warto doskonalić. Tekst nie budzący emocji w odbiorcy jest tylko tekstem: Tak naprawdę musisz kierować się sercem, by móc kierować się rozumem – zaznacza Joanna Wrycza-Bekier.
Poprawnie nie znaczy dobrze
Nie każdy tekst poprawnie napisany jest tekstem dobrym. Joanna Wrycza-Bekier w „Magii słów” doradza jak pisać niebanalnie, ciekawie. Uczy jak budować napięcie, angażować odbiorcę i działać na jego wyobraźnię. Autorka na przykładach z literatury oraz tekstów użytkowych pokazuje jak panować nad językiem i tworzyć teksty tak, by nie tylko były zrozumiałe ale i fascynujące dla czytelnika.
Językowy obraz marki
Teksty, które zamieszczasz na stronie firmowej internetowej, w mediach społecznościowych, w materiałach reklamowych tworzą językowy obraz marki. Dlatego tak ważne jest, aby nie tylko były spójne i poprawne, ale miały swoje magiczne znamiona.
Niezbędnik marketera
Poniżej zamieszamy przydatną kartę do pobrania i wydruku, w której zebraliśmy dla Ciebie esencję ze świetnymi przykładami z „Magii słów” Joanny Wryczy-Bekier. Niech moc słów będzie z Tobą.
Więcej materiałów do pobrania znajdziesz w narzędziach marketingowych Enzo.