
Ostatnio pisaliśmy o możliwościach Google AdWords w reklamach wideo na YouTube. Kontynuujemy temat reklamy Bumper Ads, czyli tzw. wideo w przerywniku. Ten 6-sekundowy format ma wielkie aspiracje dla budowania świadomości marki i często je spełnia, jeśli tylko odpowiednio zaprezentujemy nasz komunikat. Poznajcie zalety i wady tego rozwiązania:
Zalety Bumper Ads:

Wady Bumper Ads:

Potencjał Bumper Ads
Bumper Ads to format, który udowadnia, że 6 sekund przekazu może mieć ogromny potencjał. Bardzo dużo zależy od kreacji, jaką przygotujemy. Ważne, by była spójna z naszą strategią komunikacyjną, budziła emocje oraz budowała zaciekawienie i zaangażowanie tak, aby odbiorca nie czekał z niecierpliwością na możliwość jej wyłączenia. Musimy pamiętać, że to format dla cierpliwych budowniczych wizerunku marki. Nie da nam od razu spektakularnych efektów, ale jest świetną zajawką dla odbiorcy.
Chcesz wiedzieć więcej o reklamach wideo na YouTube? Przeczytaj nasz artykuł na temat pełnych możliwości, jakie daje Ci w tym zakresie Google Adwords.