Spokojna 2 to jeden z projektów, który trwał ponad dwa lata i powstał z myślą o ludziach sukcesu, którzy zarówno w codziennych wyborach, jak i biznesie stawiają na stabilność i równowagę.

Wyzwanie

Jak przedstawić biznesowo biurowiec w centrum Lublina? Jak zwiększyć częstotliwość kontaktu potencjalnych klientów zainteresowanych nieruchomościami komercyjnymi z biurem sprzedaży?

Cel

Celem kampanii było pozyskanie klientów B2B na wynajem powierzchni biurowych i usługowych.

Rozwiązanie

Enzo przygotowało i prowadziło kampanię reklamową Google Ads (reklamy w wyszukiwarce oraz banery w sieci reklamowej). Reklamy tekstowe biurowca Spokojna 2 mógł zobaczyć niemal każdy użytkownik poszukujący w Google nieruchomości komercyjnych w Lublinie.

„Z Enzo współpracujemy nieprzerwanie już od 2009 roku.”

Witryna internetowa dla inwestycji Spokojna 2

Enzo zaprojektowało i wykonało stronę po przeprowadzeniu wywiadu z architektem inwestycji Spokojna 2. Dopasowaliśmy treści do wizji, jaką chciał przekazać twórca bryły budynku oraz deweloper.

Nowy serwis internetowy przedstawił klientom szczegóły inwestycji, podstawowe informacje tj. rzuty, wygodne do przejrzenia wizualizacje oraz dał możliwość kontaktu z biurem sprzedaży.

Zobacz stronę, którą Enzo przygotowało w ramach promocji inwestycji Spokojna 2

Kampania Google Adwords dla inwestycji Spokojna 2

Teksty reklam podkreślały najważniejsze atuty inwestycji i zachęcały do kontaktu z deweloperem. Wykorzystaliśmy także remarketing, dzięki któremu mogliśmy kierować przekaz do osób, które odwiedziły wcześniej stronę inwestycji. Zwiększyło to szansę na ponowne zapoznanie się z ofertą i kontakt z biurem obsługi klienta.

  • enzo-agencja-marketingowa-strona-internetowa-Spokojna2-02
  • enzo-agencja-marketingowa-strona-internetowa-Spokojna2-03
  • enzo-agencja-marketingowa-strona-internetowa-Spokojna2-01

Kampania kierowana była głównie do potencjalnych najemców z Lublina i Warszawy, zainteresowanych biznesem i poszukujących nieruchomości komercyjnych. W wyszukiwarce reklamy wyświetlały się frazy typu “biura w Lublinie”, “miejsce na biuro w Lublinie”, “biurowce Lublin”, “lokale do wynajęcia Lublin”, jak i “nieruchomości komercyjne”, “lokale usługowe”.
W sieci reklamowej wykorzystaliśmy kreacje statyczne i elastyczne z wizualizacjami biurowca Spokojna2.

Wymierne efekty kampanii:

Reklamy były atrakcyjne dla potencjalnych najemców – współczynnik kliknięć (CTR) był średnio o 50% wyższy od CTR podobnych kampanii.


 
Kampania uzyskała łącznie
0
wyświetleń

Kwartalnie reklamy zobaczyło
0
unikalnych użytkowników