Co potrafi sztuczna inteligencja? Sprawdźmy!

co potrafi sztuczna inteligencja

O tym, co potrafi sztuczna inteligencja, powinien wiedzieć każdy, kto prowadzi własny biznes. Technologia regularnie przesuwa swoje granice i to, co niedawno wydawało się niemożliwe, dziś staje się normą, a …

Typeform – 10 zastosowań dla ankiety online w marketingu

Typeform – 10 zastosowań dla ankiety online w marketingu

Nawet nie zdajesz sobie sprawy, jak wiele zastosowań znajdziesz w swoim marketingu dla ankiet online. Typeform to jedno z najlepszych oprogramowań do tworzenia nowoczesnych i skutecznych formularzy online. Chcesz poznać …

Jak napisać ofertę – wzór i kilka przydatnych wskazówek

Drzewo z napisem: Jak tworzyć soczyste oferty B2B

Chcesz wiedzieć, jak napisać ofertę, która zwróci uwagę Twoich potencjalnych klientów? Dobra oferta handlowa to Święty Graal każdej sprzedaży. Pokażemy Ci, jak ją napisać, żeby klient powiedział tak. Wskażemy zasady, …

Dlaczego warto opanować sztukę survivalu marketingowego?

survival marketingowy

Prowadzisz własny biznes? Jeśli tak, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę z tego, jak ważnym elementem Twoich działań jest opanowanie sztuki survivalu marketingowego. W końcu marketing internetowy jest niezwykle istotny dla …

Czy rynek e-commerce w 2022 r. czeka kryzys?

14 minut czytania Kolejny kwartał za nami, a wraz z nim rosnące lęki i obawy. Inflacja nie odpuszcza, klienci zaciskają pasa, a właściciele sklepów internetowych przygotowują się na najgorsze. Czy …

Jak zainstalować Google Analytics 4 na stronie?

Jeżeli masz na swojej stronie Google Analytics w wersji Universal Analytics (w skrócie UA), to zapewne dotarły już do Ciebie informacje (tym czy innym kanałem), że przestanie on zbierać dane …

Konto firmowe na TikToku — praktyczne porady

Czasy, w których firma była dostępna tylko na Facebooku, już minęły. Teraz koniecznie trzeba docierać do odbiorcy różnymi kanałami. W zależności od tego, co chce się osiągnąć, trzeba przygotować taką …