Sprzedaż produktów i usług B2B wymaga dobrego wyczucia rynku, sprecyzowania niszy i zrozumienia klientów. Nie sztuką jest stworzyć ofertę, sztuką jest ją sprzedać. Dlatego badanie potrzeb klientów B2B oraz B2C …
Co to jest TikTok i dlaczego jest taki popularny?
Pewnie nie raz słyszeliście o TikToku. Ostatnio mówi o nim praktycznie każdy, a pandemia podkręciła to zainteresowanie. Aplikacja TikTok namieszała w branży marketingowej na tyle, że wiele agencji zaczęło oferować …
Jak odzyskać utracony dostęp do Google Analytics?
W poprzednim wpisie pokazałem 4 sposoby jak sprawdzić czy mamy Google Analytics na stronie. Może się jednak okazać, że mamy na swojej stronie Google Analytics, ale nie możemy odnaleźć do …
Jak sprawdzić, czy mam Google Analytics na stronie?
Uwaga: Ten artykuł dotyczy wersji Universal Analytics czyli Google Analytics 3 [Aktualizacja sierpień 2022] Bywają takie sytuacje, że nie jesteśmy pewni, czy na stronie firmowej mamy bezpłatne narzędzie do mierzenia …
Narzędzia do automatyzacji marketingu
W teorii automatyzacja marketingu jest bardzo prosta, jednak w praktyce zderzamy się z coraz większą ilością narzędzi, jakie możemy wykorzystać. Ma to swoje ogromne plusy, gdyż konkurencja na rynku sprawia, …
12 problemów w marketingu B2B, które rozwiązuje marketing automation
Problem > rozwiązanie Potencjalni klienci są coraz bardziej świadomi chwytów reklamowych i z niechęcią podchodzą do nachalnie wyskakujących, niedopasowanych reklam. Z kolei Social Media są uzależnione od ciągle zmieniających się algorytmów, a …
100 pojęć z obszaru marketing automation
Przygotuj się na marketing automation Zanim na dobre rozpoczniesz przygodę z marketing automation, upewnij się, że jesteś gotowy stawić czoła branżowemu bełkotowi, jaki spadnie na Ciebie w zetknięciu z agencjami …
Firmowy kanał na YouTube – świeże wytyczne Google
Google udostępnia wytyczne co do kanałów i filmów na YouTube. Jeśli myślisz o stworzeniu swojego nowego miejsca przekazu treści lub już go prowadzisz, ten tekst jest dla Ciebie. Optymalizacja kanału …
13 błędów na Facebooku, których możesz uniknąć. Czego nie robić na profilu firmowym?
1. Nieodpowiednia nazwa profilu i przygotowanie logotypu i grafik “pierwszego kontaktu” na kolanie Nazwa ma być prosta, krótka, adekwatna do naszej marki i możliwie łatwa do wpisania w wyszukiwarce i …
Remarketing, czyli jak ponownie trafić do człowieka
Jak dotrzeć do najbardziej zainteresowanych odbiorców reklamy? To kluczowe pytanie, na które odpowiedzią jest remarketing. Jak działają tego rodzaju kampanie i jakie są ich rodzaje, dowiecie się z tego tekstu. …