Co to jest TikTok i dlaczego jest taki popularny?

Pewnie nie raz słyszeliście o TikToku. Ostatnio mówi o nim praktycznie każdy, a pandemia podkręciła to zainteresowanie. Aplikacja TikTok namieszała w branży marketingowej na tyle, że wiele agencji zaczęło oferować …

Jak odzyskać utracony dostęp do Google Analytics?

W poprzednim wpisie pokazałem 4 sposoby jak sprawdzić czy mamy Google Analytics na stronie.  Może się jednak okazać, że mamy na swojej stronie Google Analytics, ale nie możemy odnaleźć do …

Jak sprawdzić, czy mam Google Analytics na stronie?

Uwaga: Ten artykuł dotyczy wersji Universal Analytics czyli Google Analytics 3 [Aktualizacja sierpień 2022] Bywają takie sytuacje, że nie jesteśmy pewni, czy na stronie firmowej mamy bezpłatne narzędzie do mierzenia …

Narzędzia do automatyzacji marketingu

W teorii automatyzacja marketingu jest bardzo prosta, jednak w praktyce zderzamy się z coraz większą ilością narzędzi, jakie możemy wykorzystać. Ma to swoje ogromne plusy, gdyż konkurencja na rynku sprawia, …

100 pojęć z obszaru marketing automation

Przygotuj się na marketing automation Zanim na dobre rozpoczniesz przygodę z marketing automation, upewnij się, że jesteś gotowy stawić czoła branżowemu bełkotowi, jaki spadnie na Ciebie w zetknięciu z agencjami …

Firmowy kanał na YouTube – świeże wytyczne Google

Google udostępnia wytyczne co do kanałów i filmów na YouTube. Jeśli myślisz o stworzeniu swojego nowego miejsca przekazu treści lub już go prowadzisz, ten tekst jest dla Ciebie. Optymalizacja kanału …

Remarketing, czyli jak ponownie trafić do człowieka

Jak dotrzeć do najbardziej zainteresowanych odbiorców reklamy? To kluczowe pytanie, na które odpowiedzią jest remarketing. Jak działają tego rodzaju kampanie i jakie są ich rodzaje, dowiecie się z tego tekstu. …