3

Po co nam badania potrzeb klientów?

Ile wiesz o swoich klientach? „To, czego nie wiemy o rynku i naszych klientach może nam zaszkodzić” – prawda równie oczywista, co niedoceniana przez wielu przedsiębiorców. Wieloletnie, niczym niezmącone funkcjonowanie …

2

Jak skutecznie budować własną bazę mailingową?

E-mail marketing pozostaje nadal jednym z bardziej popularnych i skutecznych narzędzi w marketingu internetowym. Dlatego marzeniem każdej osoby odpowiedzialnej za komunikację marketingową w firmie jest posiadanie dużej i dobrze wyprofilowanej bazy maili.

30

Lista aplikacji on-line do zarządzania projektami

Jakiś czas temu w Enzo poczuliśmy potrzebę znalezienia aplikacji, która pozwoli nam na szybsze i sensowniejsze zbieranie informacji o projektach. Do tej pory lepiej lub gorzej (częściej to drugie) spisywały …

1

Przejdźmy do meritum. Parę słów o słowach.

Tomek przedstawił już wiele dobrych powodów, dla których warto poświęcić czas na stworzenie wartościowej treści na stronę www. Ale co to znaczy „wartościowa”? Trudno jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie, ale …

1

Google Forms – kolejne użyteczne narzędzie od Google

Jesienią tego roku pakiet biurowy Google zyskał kolejną ciekawą funkcję. Po edytorze tekstu, arkuszu kalkulacyjnym i tworzeniu prezentacji dostaliśmy możliwość samodzielnego tworzenia kwestionariusza ankiety czy formularza na stronę.